Sign in to follow this  
Followers 0
Cathrine

Hva slags utdanning og praksis har du?

132 posts in this topic

Hei! Jeg er 29 år gammel, jobber pr dags dato som regnskapsmedarbeider for en industribedrift og gikk ut med bachelor i bedriftsøkonomi våren 2008. Etter å ha fått ei lita jente mai 2013, som vi har vært en del på sykehuset med, har livet fått en annen mening. Personalet på sykehuset har vært så inspirerende at jeg 30. april sa opp jobben min, og jeg begynner på sykepleiestudiet i august.

Samboer med 2 barn på 4 1/2 og 2 år (gutt og jente), og driver med hest på fritiden.

Hei til alle sammen! Jeg er kanskje den første mannlige sykepleieren her...?

Neida, vi er opptil flere brødre her inne! B) B)

Edit: Ser nå at jeg har sitert ett 7 år gammelt innlegg, jaja :P

Heisann :) Nyutdannet sykepleier her.

25 år, mann

Jobber ved en kirurgisk sengepost der vi behandler pasienter med Karkirurgiske problemstillinger.

Begynte først i helsevesenet i psykiatri, jobbet i akuttpsykiatri siden 2011, trivdes med det, men trives enda bedre i somatikken på sykehus :)

Spør i veg :)

Hei.

Ble ferdigutdannet i 2013. Jobbet først 1,5 år natt på sykehjem som var spennende i begynnelsen, men lite faglig påfyll/utvikling etter en periode. Anbefaler ikke å starte med dette som nyutdannet:)

Etter dette begynte jeg på sykehuset på kardiologisk avdeling og jobber der enda pr dags dato. Har lært utrolig mye der! My spennende og nye ting å lære hele tiden. Vurderer sterkt å ta videreutdanning i kardiologisk sykepleie:)

Hei.

Ble ferdigutdannet i 2013. Jobbet først 1,5 år natt på sykehjem som var spennende i begynnelsen, men lite faglig påfyll/utvikling etter en periode. Anbefaler ikke å starte med dette som nyutdannet:)

Etter dette begynte jeg på sykehuset på kardiologisk avdeling og jobber der enda pr dags dato. Har lært utrolig mye der! My spennende og nye ting å lære hele tiden. Vurderer sterkt å ta videreutdanning i kardiologisk sykepleie:)

Velkommen hit :)

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0