Jump to content
Sykepleiediskusjon

Ny på forumet :)


Recommended Posts

Hei! Jeg har lest gjennom mye på forumet etter å ha oppdaget det først i går! Syns det er artig å lese tanker, refleksjoner, caser og fakta, samt at det er praktisk å ha noen å diskutere med. Valgte derfor å legge meg til!

 

Litt om meg: Jeg er 25 år, og av kvinnelig kjønn, har samboer Skiftet studieretning i 2009 og begynte da på sykepleien. Ble ferdig utdannet sommeren 2012, jobbet ett år på gastromedisin, flyttet deretter til ny by, og begynte på medisinsk overvåkning i august! Jeg begynte i utgangspunktet på sykepleien for å bli jordmor, men har kommet frem til at jeg trenger mer variasjon i hverdagen. Det er dessuten så mye som er spennende! Sitter derfor nå mellom valget i å videreutdanne meg innen anestesi eller intensiv. Jeg er også veldig glad i å lære bort ting, og ser for meg å bli lærer hvis turnus en dag skulle bli for tøft.

 

Sånn utenom det, så trener jeg en del (kampsport), og jeg elsker dyr, spesielt katter! Politikk interesserer meg, men er ikke politisk aktiv. Er nok en litt atypisk dame, mer som en guttejente når det kommer til interesser og humor. Huset er langt ifra ryddig, men jeg har kommet frem til at man skal prioritere det som gjør en lykkelig her i livet! :)

 

Nå som vi akkurat har gått inn i et nytt år, benytter jeg anledningen til å ønske dere alle et riktig godt nyttår!

 

- Smurfen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy