Jump to content
Sykepleiediskusjon

Fast stilling


Guest L.S

Recommended Posts

Jeg og ti andre søkte på en stilling der jeg har vært vikar og hatt stilling på avtale i 7 år. Den som fikk stillingen har jobbet der i 5 år og har et par kurs. Den personen som fikk hennes stilling har kun jobbet der i 1 år så hun ble ferdig sykepleier. Avd.leder tilbudte meg en mye mindre stilling som "plaster på såret " og begrunnet at de som fikk de stillingene at de var mest personlig egnet. Hvordan kan de gi denne begrunnelsen når de allikevel tilbyr meg en annen stilling? Hvorfor er jeg ikke egnet til en 100% stilling men til en 50%? Og de har flere ganger sagt de ikke vil miste meg når jeg blant annet ba om referanse til en annen stilling nå helt nylig (forøvrig før jeg hadde fått avslag på denne stillingen..)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er desverre sånn at de arbeidsgiver er best egnet får den stillingen. Så må de andre ta til takke med en dårligere stilling. Når man har vært der i så mange år synes jeg likevel det er litt dårlig gjort hvis det ikke er en stilling som innebærer veldig spesielle arbeidsoppgaver som feks en lederstilling.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy