Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bona fide


Recommended Posts

Heisann!

Er nyutdannet sykepleier av juni 2011.

 

Deilig å være ferdigutdannet, endelig.

 

Gikk deltidsutdanningen ved Diakonhjemmet Høgskole. Er også utdannet barne- og ungdomsarbeider, og satser på å få tatt helsesøsterutdanning så fort jeg kan. Startet i høst opp med deltidsstudium i organisasjon og ledelse gjennom det lokale studiesenteret her, og det skal jeg holde på med helt til våren 2013. Viktig å ha bred kompetanse ;)

Jobber per i dag som sykepleier med pasienter med ervervede hjerneskader. Det er en spennende jobb, med mange etiske og faglige utfordringer.

 

Har tidligere jobbet med pasienter med utviklingshemning, samt på sykehjem.

 

Er nok født omsorgsmenneske og har i tillegg omsorg for to fine barn, tre hester, en hund, en katt og en mann :)

Link to comment
Share on other sites

Heihei :)

Jeg velger å ikke si så mye om hvor jeg jobber jeg, fordi det er kommunalt, og jeg vil så langt som mulig forsøk å unngå å skrive noe som gjør at mine pasienter blir gjenkjent. Sånn med tanke på senere diskusjoner, hvor jeg kan komme til å snakke om mine erfaringer. Håper du forstår meg :)

Håper også jeg kommer inn på helsesøsterutdanningen ganskje kjapt ja, takk for det :)

Link to comment
Share on other sites

Heihei :)

Jeg velger å ikke si så mye om hvor jeg jobber jeg, fordi det er kommunalt, og jeg vil så langt som mulig forsøk å unngå å skrive noe som gjør at mine pasienter blir gjenkjent. Sånn med tanke på senere diskusjoner, hvor jeg kan komme til å snakke om mine erfaringer. Håper du forstår meg :)

Håper også jeg kommer inn på helsesøsterutdanningen ganskje kjapt ja, takk for det :)

 

Jeg er opptatt av at taushetsplikten skal ivaretas her på forumet og jeg er veldig glad for at du tenker på det,så jeg forstår veldig godt at du ikke vil si hvor du jobber. Det jeg mente å spørre om var om du jobbet i en institusjon, et dagsenter eller hva. Men det blir kanskje for detaljert, så vi hopper over det spørsmålet :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy