Jump to content
Sykepleiediskusjon

Arbeidssko


NurseB

Recommended Posts

Har brukt mine crocs i halvannet år nå, og har vært strålende fornøyd med de, men nå har jeg altså begynt å kjenne det i ryggen og skoene er det første jeg mistenker.

 

Hva slags sko bruker dere på jobb? Har dere noen gode tips om hva jeg bør prøve og hva jeg bør holde meg unna?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bytter mellom ecco-sandaler og MBT-sko. Det fungerer fint for meg ihvertfall :-) Men det med sko er jo så individuelt, kan kanskje være lurt å spørre noen du kjenner som er fornøyd med sine om å låne dem for å teste ut noen vakter før du kjøper. Det koster jo en del for sånne sko.

Lykke til på skojakt, håper du finner noen gode sko som passer deg! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har disse, og er strålende fornøyd! Har prøvd crocs, ecco og MBT, men for meg er WEB det beste alternativet, hittil i allefall! :)

De så interessante ut! Hvordan er størrelsene? Og hvordan er det å gå på sko som "ruller"? Har prøvd noen en kort stund, men fikk liksom ikke helt dreisen på de følte jeg.. Men det skal sies at det ikke hadde "stropp" bak på hælen da..

Link to comment
Share on other sites

WEB skoene ruller ikke fullt så mye som MBT, jeg synes de er veldig gode! Likte ikke MBT da jeg syntes de rulla for mye.

Kjenner det med en gang dersom jeg går med flate sandaler på jobb, blir mye mer sliten i beina. Men det kan jo være noe med hva man er vant til, og hvilke sko som passer akkurat deg! :)

 

De er normale i størrelsene! Jeg må for det meste ha 40 når jeg handler i butikk, og det stemte bra med størrelsene til WEB.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy