Sykepleiediskusjon: Nyutdannet sykepleier i sommerjobb på sykehus... - Sykepleiediskusjon

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Nyutdannet sykepleier i sommerjobb på sykehus...

#1 User is offline   Florence 

• Member
  • PipPip
  • Group: Members

Posted 11 March 2010 - 08:38 AM

Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor).
Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier?
0

#2 User is offline   Feline 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 11 March 2010 - 10:35 AM

Ja dersom sykehuset har en slik avtale så får du det
0

#3 User is offline   Ragnhild 

• Newbie
  • Pip

Posted 18 June 2010 - 05:00 AM

View PostFlorence, on Mar 11 2010, 09:38 AM, said:

Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor).
Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier?

Jeg får i alle fall det :)
0

#4 User is offline   Nella 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 19 June 2010 - 02:56 PM

Hva slags avtaler er det snakk om da? Avtale med NSF? Jeg er nyutdannet og starter med en grunnlønn på 310000. Skal jobbe i sommervikariat på et sykehus. Jeg har nå via NSF lest at all yrkeserfaring teller i sykehus. Jeg har ikke levert inn dokumentasjon på tidligere yrkeserfaring og tenker nå at jeg egentlig skal ha mer i lønn... Trodde det NSF sa gjaldt samtlige offentlige sykehus.

View PostFeline, on Mar 11 2010, 11:35 AM, said:

Ja dersom sykehuset har en slik avtale så får du det

0

#5 User is offline   banshee 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 19 June 2010 - 10:16 PM

I følge NSF gjelder det i Spekter, som er sykehus, så vdt jeg forstod? Du kan jo ta en telefon til lønnsavdelinga på sykehuset du skal jobbe, eller rett og slett ringe til NSF og høre.
0

Share this topic:

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users