Sykepleiediskusjon: Nyutdannet sykepleier i sommerjobb på sykehus... - Sykepleiediskusjon

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Nyutdannet sykepleier i sommerjobb på sykehus...

#1 User is offline   Florence 

• Member
  • PipPip
  • Group: Members

Posted 11 March 2010 - 08:38 AM

Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor).
Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier?
0

#2 User is offline   Feline 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 11 March 2010 - 10:35 AM

Ja dersom sykehuset har en slik avtale så får du det
0

#3 User is offline   Ragnhild 

• Newbie
  • Pip

Posted 18 June 2010 - 05:00 AM

View PostFlorence, on Mar 11 2010, 09:38 AM, said:

Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor).
Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier?

Jeg får i alle fall det :)
0

#4 User is offline   Nella 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 19 June 2010 - 02:56 PM