Sykepleiediskusjon: Ansenitet nn - Sykepleiediskusjon

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ansenitet nn

#1 User is offline   Florence 

• Member
  • PipPip
  • Group: Members

Posted 08 March 2009 - 11:41 PM

Jeg blir 35 når jeg er ferdig utdannet sykepleier. Fra før har jeg 3-årig videregående handel og kontor + ett år sekretærskole. Etter skole arbeidet jeg 13 år på kontor før jeg startet utdannelsen som sykepleier.
Begynner jeg med 0 års ansenitet da? (regner jo med det da men...)
0

#2 User is offline   Beth 

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Interests:Musikk,bøker,håndarbeid,utenlandsreiser,venner,

Posted 09 March 2009 - 10:40 AM

Nei, tror du får med deg dine år med arbeidserfaring. Jeg har fått med de årene jeg jobbet før sykepleierutdannelsen. Nå var de rellevant arbeid fra helsevesenet, men tror det i ettertid er bestemt at all praksis teller med. Og da vil du jo havne i topp ansinnitet (mer enn 10 år) med en gang. :-)
0

#3 User is offline   Florence 

• Member
  • PipPip

Posted 11 March 2009 - 10:04 PM

View PostBeth, on Mar 9 2009, 10:40 AM, said:

Nei, tror du får med deg dine år med arbeidserfaring. Jeg har fått med de årene jeg jobbet før sykepleierutdannelsen. Nå var de rellevant arbeid fra helsevesenet, men tror det i ettertid er bestemt at all praksis teller med. Og da vil du jo havne i topp ansinnitet (mer enn 10 år) med en gang. :-)

Oj, tror du det? Jeg håper det!! Vet du eller noen andre hvordan jeg kan finne ut dette? :)

Takk for svar.
0

#4 User is offline   Nightingale 

• Member
  • PipPip

Posted 19 March 2009 - 02:53 AM

Venninna mi som var ferdig sykepleier sammen med meg i 2007 fikk i hvert fall full ansiennitet. Hun hadde jobbet i en fabrikk tidligere, ikke relatert til noe omsorgsyrke i det hele tatt.
0

#5 User is offline   lucifer 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 19 March 2009 - 09:47 AM