Sykepleiediskusjon: Når lønner det seg å begynne å søke jobb? - Sykepleiediskusjon

Jump to content

Når lønner det seg å begynne å søke jobb?

#1 User is offline   søster i 

• Newbie
  • Pip
  • Group: Members

Posted 16 October 2009 - 07:35 PM

Hei:-) Jeg er ganske fersk på dette forumet. Jeg går 3 året på sykepleien. Jeg lurer på om noen har anbefalinger om når det lønner seg for meg å begynne å søke jobber til neste sommer når jeg er ferdig utdannet. Kunne tenkt meg å ha litt mer enn bare en sommerjobb liksom, ønsker å slippe å gå fra full sommerjobb til tilfeldige ekstravakter hist og her utover høsten til noe dukker opp. Bør jeg begynne å søke faste stilinger/ vikariater ut på våren? please hjelp meg:-)
0

#2 User is offline   Cathrine 

• Administrator
  • PipPipPip
  • Group: Root Admin

Posted 17 October 2009 - 08:23 PM

Hei og velkommen hit :)
Jeg ville begynt å søke jobb utover våren :(
Sykepleier
0

#3 User is offline   Tvilling 

• Member
  • PipPip

Posted 17 October 2009 - 10:38 PM

Dersom du har anledning økonomisk, ville jeg ha ventet med å søke jobb til sommeren var i gang. På våren søkes det etter sommervikariater og opplæringen blir i de aller fleste tilfeller minimal......Det er behov for sykepleiere også etter sommeren :)
Sykepleier
0

#4 User is offline   NurseB 

• Advanced Member
  • PipPipPip

Posted 19 October 2009 - 02:04 PM

Jeg begynte å søke jobb på våren, og fikk raskt napp som "ferievikar med muligheter for videre engasjement". Jeg jobbet 100% i sommer, og har tilnærmet 100% fremdeles, selv om jeg bare tar ledige vakter. Fungerer fint for meg ;)
Utdannet juni 2009
0

Share this topic:

Fast Reply

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users