Jump to content
Sykepleiediskusjon

Presentasjon av Benedicte


Recommended Posts

Hei hei, mitt navn er Benedicte.

 

Jeg skal studere på Høyskolen i Bergen høsten 2011. Kom egentlig inn på studie nå denne høsten, men var rimelig skolelei etter 13 årsskolegang.

 

Jeg gleder meg helt vilt til å begynne og har allerede nå begynt å forberede meg, gått til innkjøp av Grunnleggende sykepleie bind 1-4 i tillegg til at jeg har funnet et nettsted som suplementerer til boka.

 

Har hørt at anatomidelen kan være ganske krevende, så om dere har noen tips til hvilke bok jeg skal gå til innkjøp av når det gjelder dette så hadde det vært flotters.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg angrer på en måte på at jeg ikke takket ja til plassen som jeg fikk tildelt nå i sommer som var, men vet innerst inne at jeg gjorde det rette valget for meg. Hjernen trengte til ferie fra frister og instens lesning. Så nå tenkte jeg at jeg kan ta meg god tid, prøve å sette meg litt inn i stoffet og så ta det litt i mitt eget tempo ;)

 

Takk for svar btw ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei hei :)

 

Hvis du skal studere i Bergen er det kanskje greit å sjekke hva de bruker som pensum i anatomi? Ved min skole bruker vi denne, og jeg liker den boka veldig godt. Vet det er flere som bruker Det syke og friske menneske av Wyller, men personlig foretrekker jeg den jeg har linket til. Skjønner godt at du er skolelei, og det var sikkert lurt av deg å ta denne pausen :) Anatomien kan være veldig krevende, men om du jobber jevnt og har en studieplan som passer deg, så går det nok bare bra! Lykke til med studiene :D

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Så kjekt at du skal begynne på sykepleien :) Jeg går andre året på Høgskolen i Bergen, og vi brukte også Menneskekroppen. Jeg vil anbefale å kjøpe den hvis du vil kjøpe noen bøker på forhånd. Den og Grunnleggende sykepleie - bøkene er bøker jeg fremdeles bruker nå når jeg er ute i praksis, veldig nyttige!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy