Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bacheloroppgave, tips til tema


Passion87

Recommended Posts

Hei alle!

 

Jeg går siste året på sykepleieren, og skal om et par uker levere inn tema for bacheloroppgave. Skal begynne å skrive oppgaven rett etter sommerferien (er ferdig til jul). Jeg har tenkt på denne oppgava helt siden jeg begynte på utdanninga, men har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal skrive om.... Er så mye som er spennende, så vanskelig å velge. Jeg vil skrive noe innenfor barn/ungdom og kanskje psykiatrien. Men jeg synes også premature/nyfødte er spennende også. Kanskje noe innenfor barseltida? Vel, jeg aner rett og slett ikke... Er det noen der ute som har lyst til å komme med råd til meg, blir jeg kjempeglad og takkmelig! ^_^

Link to comment
Share on other sites

Hei! :) Eg vil anbefala deg å skriva ned nokre tema på eit ark. Så kikkar du gjerne på kva teori du har eller kan finna om dei ulike temaane. Deretter kjenner du på kva som kan gje deg mest læring å skriva om. Om det er vanskeleg, kan du trekka :) Det viktigaste er å sjå kva teori du har å forholde deg til, samt kva du kjenner du kan ha læring og glede av å skriva om. Om du står og vinglar mellom fleire tema, må du rett og slett berre bestemma deg for eitt, og gløyma dei andre temaane. Eg har skrive ei bacheloroppgåve, og det var slik eg gjorde det. Brukar den teknikken i andre oppgåvesamanhengar òg, der eg har lyst å skriva om mykje forskjellig. Då er det best å berre bestemma seg, og så gløyma dei andre tinga - helelr tenkja at det kan eg lesa om på senga ein kveld, så lærer eg om det i tillegg :) Tvi tvi!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy