Jump to content
Sykepleiediskusjon

Heia, - enda en kommende sykepleierstudent her :)


Recommended Posts

Heihei!

Må vel presentere meg som det første jeg gjør... etter å ha registrert meg, vel og merke. Jeg har i ei ukes tid brukt mye tid på å lese tråder her inne, og finner forumet veldig interessant :)

 

Jeg har nå bestemt meg for at det er sykepleier det blir av meg :) (i første omgang, - veldig interessert i å spesialisere meg, for det finnes så mye spennende :D )

 

Jeg er snart 25 år, så har tatt meg litt tid å finne frem til dette, men føler at jeg har større mulighet til å sette pris på det å studere nå, enn jeg ville hatt rett etter vgs, så jeg bare gleder meg!

Jeg bor i Molde sammen med mannen min, så det blir naturlig nok på HiMolde jeg tar sykepleien :)

 

For tiden er jeg arbeidsledig, så planen min er å søke på ekstravakter på steder som er aktuelle for studiet, i mer eller mindre grad, hvor jeg også kan jobbe om somrene og evt helger og ekstravakter mens jeg studerer... har jo huslån som vi vil prøve å overholde, så blir vel til at jeg må jobbe litt ved siden av studiene. Håper at det skal gå greit, jeg får bare prøve å være så strukturert som mulig.

 

Nå er målet mitt å lese og finne ut mest mulig om studiet og evt også begynne å lese litt på pensum/utfyllende litteratur, og ellers bare glede meg til å lære masse spennende!!! :D

Da er det jo supert å ha dette forumet hvor man kan diskutere og stille spm, vil nok bruke dette både nå, før studiet, under studiet og etter studiet, ingenting er jo bedre enn at vi kan hjelpe hverandre/utveksle erfaringer og kunnskape! :D

Link to comment
Share on other sites

Først og fremst velkommen!

 

Endel kommuner tilbyr stipend til sykepleierstudenter dersom du binder deg til å jobbe i kommunen etter at du er ferdig utdannet. Det kan kanskje være noe siden du allerede er etablert? Ta kontakt med kommunnen og spør!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy