Jump to content
Sykepleiediskusjon

Få jobb som nyutdannet på St. Olavs i Trondheim


Guest Sara

Recommended Posts

Guest Sara

Jeg er nyutdannet sykepleier nå i sommer, og studerte ved HIOA. Flytter til kjæresten i Trondheim til høsten, og lurer på hvordan jobbmulighetene er ved St. Olavs? Ser det ikke er så veldig mange utlyste stillinger. Noen som har gode tips eller vet hvordan jeg burde gå frem?

Blir veldig takknemlig for alle svar :)

Link to comment
Share on other sites

Studerte i trondheim for noen år siden, da var det ganske vanlig å begynne via ekstravaktsentralen. Man kunne velge å ta vakter på en eller flere avdelinger, det var ofte nok ledige vakter å ta av ;) Når man har vært ekstravakt på en avdeling en stund har man en fordel når de lyser ut ledig vikariat på den avdelingen, eller at de bare spør deg direkte om du vil gå over i vikariat :) Vet ikke om det heter ekstravaktsentralen fortsatt, sikkert noen som jobber der nå som kan svare...? Eller så kan du jo ringe rundt til avdelingene og høre om de har noen ledige vikariater... Ikke alt som blir lyst ut :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg jobber selv på St.Olavs, var ferdig utdannet for to år siden. Det kan fungere å ta kontakt med bemanningssenteret (tidligere kalt ekstravaktsentralen), men også de enkelte avdelingene du kunne tenkt deg å jobbe hos. Håper det ordner seg med jobb :) Bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest mia999

Ville ikke begynt i bemanningssenteret. Ville søkt sommerjobb på alle avd og tatt den du har mest lyst på. Stor sjanse for å få fortsette der du får sommerjobb. Det gjorde jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy