Jump to content
Sykepleiediskusjon

Forskyving ++ Lønn


Guest AB90

Recommended Posts

Hei

 

Ble forskjøvet fra en A1 vakt (14:30-15:00) til D1 vakt (07:30-15:00) på kort varsel pga sykdom tidlig på morgenen. Kom på jobb, og det var ganske travelt, som resulterte i at vi ikke fikk inn noen til å jobbe A1 vakten som opprinnelig var min. Jeg måtte dermed gå dobbelvakt, og jobbet fra kl 07:30-22:30.

Noen som vet hvilke betaling jeg har rett på? Forskyvning + overtidsbetaling? Jobber i Bergen Koummune.

 

Takk for Hjelpen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Ble forskjøvet fra en A1 vakt (14:30-15:00) til D1 vakt (07:30-15:00) på kort varsel pga sykdom tidlig på morgenen. Kom på jobb, og det var ganske travelt, som resulterte i at vi ikke fikk inn noen til å jobbe A1 vakten som opprinnelig var min. Jeg måtte dermed gå dobbelvakt, og jobbet fra kl 07:30-22:30.

Noen som vet hvilke betaling jeg har rett på? Forskyvning + overtidsbetaling? Jobber i Bergen Koummune.

 

Takk for Hjelpen! ;)

Forskyving + overtid låter riktigt. Det får man iallefall i Trondheim kommune.

 

Men hvorfor måtte du gå dobbelvakt? Er vel ikke ditt problem om de forskyver deg til deg å siden ikke får in noen på kveld? Blev du spurt om du kunde gå dobbelvakt?

Link to comment
Share on other sites

Guest Guest

Jobber i hjemmesykepleien. Hun som hadde ansvarsvakt ble syk, så eg som ble "lederen" på en måte. Snakket med avdelingsleder, og sa eg kunne gå dobbelvakt, da vi ikke så så mange andre muligheter. Var ikke akkurat sånn at eg hadde veldig lyst, men tilbydde meg :) Sommerturnus, så ikke så mange sykepleiere å velge mellom :P Mange som er bortreist.

Link to comment
Share on other sites

Jobber i hjemmesykepleien. Hun som hadde ansvarsvakt ble syk, så eg som ble "lederen" på en måte. Snakket med avdelingsleder, og sa eg kunne gå dobbelvakt, da vi ikke så så mange andre muligheter. Var ikke akkurat sånn at eg hadde veldig lyst, men tilbydde meg :) Sommerturnus, så ikke så mange sykepleiere å velge mellom :P Mange som er bortreist.

Kjenner igjen det... Jobber med i hjemmesykepleien son spl (fast i Trondheim og som fast ordinarie) å vi har lite spl og andre på sommaren når det er ferieavvikling... har godt noen dobbelvakt er dobbelvakt er og hopper in på fridager nå i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy