Jump to content
Sykepleiediskusjon

Studere sykepleie høsten 2018


Anonym 1

Recommended Posts

Hei!

Jeg ønsker å studere sykepleie høsten 2018, men er usikker på hvor jeg ønsker å studere. Jeg står mellom Høgskulen på Vestlandet avd. Haugesund, Høgskulen på Vestlandet avd. Bergen, Høgskulen på Vestlandet avd. Stord og Universitetet i Stavanger. 

Bergen er den skolen som er lengst borte fra meg, og dette medfører en reiseveg på nesten 6 timer. Stavanger er 2,5 time borte, og det er Haugesund  også. Stord er noe lenger borte. På grunnlag av dette så vil det være mest praktisk for meg å flytte til enten Haugesund eller Stavanger, men jeg har hørt mindre bra ting om begge disse plassene. Bergen har jeg hørt mye positivt om. 

Er det noen av dere som har studert/studerer ved noen av disse skolene, og som kunne komet med litt informasjon i forhold til oppfølging, forelesere og praksisplasser? Dette ville hjulpet meg veldig på veg når jeg skal velge hvor jeg selv ønsker å studere. 

Tusen takk for hjelpen :)

Link to comment
Share on other sites

Hei og velkommen hit :)

Beklager litt sent svar, men jeg hadde håpet at noen som går på en av disse skolene hadde svart. Jeg har dessverre ingen kjennskap til de skolene du etterspør. Prøvde å søke litt rundt på forumet men fant ikke noe der heller. Men i denne tråden  er det noen som studerer der http://sykepleiediskusjon.net/topic/26176-endelig-fått-resultat-av-siste-eksamener/?tab=comments#comment-39210

Hvis du skriver i den tråden jeg linket til og "Quoter" innleggene deres så ser de kanskje spørsmålet ditt :) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy