Jump to content
Sykepleiediskusjon

Ansenitet nn


Florence

Recommended Posts

Jeg blir 35 når jeg er ferdig utdannet sykepleier. Fra før har jeg 3-årig videregående handel og kontor + ett år sekretærskole. Etter skole arbeidet jeg 13 år på kontor før jeg startet utdannelsen som sykepleier.

Begynner jeg med 0 års ansenitet da? (regner jo med det da men...)

Link to comment
Share on other sites

Nei, tror du får med deg dine år med arbeidserfaring. Jeg har fått med de årene jeg jobbet før sykepleierutdannelsen. Nå var de rellevant arbeid fra helsevesenet, men tror det i ettertid er bestemt at all praksis teller med. Og da vil du jo havne i topp ansinnitet (mer enn 10 år) med en gang. :-)

Link to comment
Share on other sites

Nei, tror du får med deg dine år med arbeidserfaring. Jeg har fått med de årene jeg jobbet før sykepleierutdannelsen. Nå var de rellevant arbeid fra helsevesenet, men tror det i ettertid er bestemt at all praksis teller med. Og da vil du jo havne i topp ansinnitet (mer enn 10 år) med en gang. :-)

 

Oj, tror du det? Jeg håper det!! Vet du eller noen andre hvordan jeg kan finne ut dette? :)

 

Takk for svar.

Link to comment
Share on other sites

når jeg begynte som sykepleier startet jeg med 3 års annsienitet! bare leverte fra meg alt jeg hadde av attester+fødselattest (man får for å ha vært hjemme med barn ;) ) og lot lønningskontoret regne ut!! nå har jeg jobbet i 9 mnd og i april går jeg opp 8000 i året! woohoo!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy