Jump to content
Sykepleiediskusjon

Stryk i praksis


Guest 3 års Spl stud

Recommended Posts

Guest 3 års Spl stud

Fant frem til denne siden via et annet forum og fant ut at jeg må spørre for blir gal av å gå å tenke på det!! Er student i siste praksis, hadde halvtidsvurdering for litt over en uke siden og det gikk skikkelig dårlig (men fikk ikke varsel om stryk)! Jeg har selvfølgelig forståelse om at alle kan bedre seg, men så dårlig som jeg ble oppfatta på haltvtidsen er jeg virkelig ikke.. de andre studentene sier også at de synes jeg er kjempl flink og skjønner ikke noe hvis jeg skulle stryke. MEN veileder fra skolen er virkelig ute etter å ta noen av oss (jeg har hatt veileder som setter krav før, men ikke på denne måten). Denne veilederen er rett og slett helt... ja.... vi får IKKE noe positivt blir bare trykt skikkelig langt ned så du neste mister troen på deg selv!! En av grunnene til at jeg ikke greide og få frem det bra jeg faktisk syntes om meg selv på halvtids, netopp fordi hun pøset på med med alt det negative å jeg ble helt satt ut... Jeg mener at hvis jeg hadde vært så "håpløs" måtte det ha dukket opp tegn tidligere i utdanningen?? Ingen andre har denne oppfattningen av meg heller??

 

Er så utrolig sliten av å tenke på det her, har 3 uker igjen, men det blir 3 laaange uker. Og vi har en kjempeeksamen etter påske.. hvor motivert blir jeg til å lese til den hvis jeg stryker i praksis.. Burde jeg ikke fått varsel på halvtids hvis jeg skulle stryke??

Link to comment
Share on other sites

Du skulle ha fått beskjed på halvtidsevalueringen og en skriftelig advarsel!

Jeg hadde en flott veileder, men en håpløs kontaktsykepleier som ikke hadde sagt noenting til meg før hun kastet bomben på halvtidsevalueringen.

Veilederen min tok tak med en gang og jeg sto uten problemer!

 

Snakk med kontaktsykepleieren din og andre sykepleiere du har jobbet sammen med!

Veilederen din kan ikke stryke deg bare sånn uten videre!!!

 

Masse lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy