Jump to content
Sykepleiediskusjon

Noen med videreutdanning innen geriatri, demens e.l?


tuppelure

Recommended Posts

Jeg skal søke videreutdanning i sammenheng med at det muligens skal startes opp skjermet avdeling hos oss. Jeg ønsker meg noe som har med demens å gjøre, og foreløpig har jeg søkt "Demens og alderspsykiatri", 1 år deltid.

 

Men jeg vil gjerne få tittelen "demens sykepleier" når jeg er ferdig, er 1 år på skolen virkelig nok til det?? På NSF sine sider står det lite om "kriteriene" for å gå opp i lønn til spesialsykepleier.

 

Har leita mye på nett, googla MASSE, men finner så lite om lengre videreutdanninger, innenfor geriatri og demens.... Noen som vet litt om dette kanskje? ;):D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 months later...
Jeg skal søke videreutdanning i sammenheng med at det muligens skal startes opp skjermet avdeling hos oss. Jeg ønsker meg noe som har med demens å gjøre, og foreløpig har jeg søkt "Demens og alderspsykiatri", 1 år deltid.

 

Men jeg vil gjerne få tittelen "demens sykepleier" når jeg er ferdig, er 1 år på skolen virkelig nok til det?? På NSF sine sider står det lite om "kriteriene" for å gå opp i lønn til spesialsykepleier.

 

Har leita mye på nett, googla MASSE, men finner så lite om lengre videreutdanninger, innenfor geriatri og demens.... Noen som vet litt om dette kanskje? ;):);)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy