Jump to content
Sykepleiediskusjon

Samordna Opptak 2012


Diafragma

Recommended Posts

Guest Bomaloma

Wee, kom inn på Lovisenberg i dag! Noen andre som kom inn?

 

Forresten, er du noen som går der som kan fortelle om studentmiljøet? Er det lett å få seg venner, er det noen fritidsorganisasjoner? Hva med fadderuke?

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaa!!!!! :D

 

Jeg kom også inn på sykepleien og fikk plass på førstevalget!! HDH, here I come! :D:D:D

Egentlig hadde jeg jo planer om å lese meg opp på anatomi osv. i forkant, men så fikk jeg så mye annet på programmet og det ble ikke til. Håper det går bra likevel og at det vil fungere å studere med to barn som krever sitt. Spennende!

 

Grattis til dere andre også! *weeeee*

Link to comment
Share on other sites

Har fått svar nå kl 16:00! :D Og jeg kom inn :D :D Hibu 2012 :) Godt å vite at nilesinga på anatomi og fysiologi i sommer ikke var til ingen nytte :P

 

 

Gratulerer! :-)

Da er vi to, gleder meg! :D - selv om jeg ikke har fått åpnet bøkene enda.. Kriiiise.

Link to comment
Share on other sites

Guest snartstudent

Jaaaaaaaaa!!!!! :D

 

Jeg kom også inn på sykepleien og fikk plass på førstevalget!! HDH, here I come! :D:D:D

Egentlig hadde jeg jo planer om å lese meg opp på anatomi osv. i forkant, men så fikk jeg så mye annet på programmet og det ble ikke til. Håper det går bra likevel og at det vil fungere å studere med to barn som krever sitt. Spennende!

 

Grattis til dere andre også! *weeeee*

 

Grattis! Jeg kom også inn på HDH og gleder meg masse! :)

Spent på å sette igang med studiet og spent på å møte medstudentene! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Guest

Wee, kom inn på Lovisenberg i dag! Noen andre som kom inn?

 

Forresten, er du noen som går der som kan fortelle om studentmiljøet? Er det lett å få seg venner, er det noen fritidsorganisasjoner? Hva med fadderuke?

 

Kom også inn på Lovisenberg! Lurer på akkurat det samme:)

Link to comment
Share on other sites

Guest spl.stud2011

Gratulerer med studieplass!! :D

Jeg begynner nå på mitt 2. år på UiA! Syntes det er kjempespennende, og gleder meg til å begynne igjen!

Har selv to barn og mann, så det er travle tider.. men alt går om man bare er veldig strukturert...

 

Lykke til!! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Grattis! Jeg kom også inn på HDH og gleder meg masse! :)

Spent på å sette igang med studiet og spent på å møte medstudentene! :)

 

Hei!

Denne klarte jeg å overse. Hvem er du? Ta kontakt på PM da, det er jo bare kjekt å bli kjent med andre som skal begynne på samme skole! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy