Jump to content
Sykepleiediskusjon

SKO!!


milla87

Recommended Posts

Da er vi to! Har noen sandaler jeg har brukt nå, men vurderer å gå over til joggesko.. Skal benytte sandalene de første ukene i praksis også høre litt rundt hva de som jobber der liker.. Kan være joggesko blir veeeldig varmt?

 

Ellers har jeg søkt mye rundt på nettet, du finner mye der :)

Link to comment
Share on other sites

Guest gjesten

Noen som vet om sko som er støtsikre, ikke glatte, og samtidig GODE? Jeg kjøpte med joggesko, men i øvingslabben får jeg sånn støt på sengene, at jeg tenkte jeg må ha meg nye sko til jeg skal ut i praksis, så slipper jeg gi pasientene støt...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg var innom en ortopedisk butikk denne uken for å få gode tips til sko. Der fikk jeg vite at mange fra sykehuset får støtte av arbeidsgiver til innkjøp av sko og at de fleste velger en type joggesko de hadde i butikken. Nå husker jeg ikke hva de heter, men de ser litt luftige ut og har store firkantete "knotter" under (kanskje noen skjønner hvilke jeg mener?). Ellers er sandaler, f. eks Ecco-sandaler bra for mange. IKKE Crocs.. Selv kunne jeg ikke bruke noen av de nevnt over, for det ble oppdaget at jeg har en feilstilling i det ene beinet og jeg må ha såler og joggesko med ekstra støtte.. Anbefaler egentlig alle å ta en sjekk hos en ortopedisk butikk, spesielt hvis dere har "småplager" i bein, rygg, hofter, nakke eller andre steder. Riktige sko er så utrolig viktig når man jobber på sykehus/sykehjem. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har Nike Free Run! De er fantastisk gode (selv om jeg bare har brukt de til PRU på skolen). Også skal jeg bruke et sånt par som har bue under (hvis dere skjønner hva jeg mener), bare for å få litt variasjon når jeg skal ut i praksis --> bytte sko i løpet av dagen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy